Verejné obstarávanie: eGUTS/VO/3/18

Názov zakázky: Projektová a komunikačná koordinácia pre project eGUTS
Vybavuje: Mgr. Katarína Bolečková
Dátum zverejnenia: 19.9.2018, Bratislava

Materiály na stiahnutie k predmetnému verejn. obstarávaniu:

Podpísaná výzva na predkladanie ponúk – formát PDF

Zmluva na poskytnutie sluzieb manazmentu projektu – format PDF

Podpísaná výzva na predkladanie ponúk - formát png
Výzva na predkladanie ponúk pre nie bežne dostupné zákazky
  1. Identifikácia verejného obstarávateľa
    Názov: Občianske združenie No Gravity
    Adresa: Oravská 3, 821 09 Bratislava
    IČO: 30848415
    Kontaktná osoba: Katarína Bolečková
    Telefón: +421 903 226 772
    Elektronická pošta: vo@no-gravity.sk
    Internetová adresa: no-gravity.sk

    Verejný obstarávateľ je prijímateľom NFP pre projekt z Interreg Dunajského národného programu (DNP)
    Názov projektu: Elektrické, elektronické a zelené mestské dopravné systémy
    Akronym projektu: eGUTS
    Referenčné číslo projektu: DTP1-1-454-3.1

  2. Druh zákazky
    Zákazka na poskytovanie služieb. Ide o zadávanú zákazku obstarávanú postupom zadávania zákazky podľa § 117 zákona o verejnom obstarávaní
  3. Názov zákazky
    Projektová a komunikačná koordinácia pre project eGUTS
  4. Opis predmetu zákazky
    Projektová a komunikačná koordinácia pre projekt eGUTS v rámci konzorcia s Joint Secretariat DTP a relevantnými partnermi s cieľom dosiahnutia výstupov a výsledkov projektu eGUTS vrátane podania Final Report. Aplication Form projektu eGUTS je možné vyžiadať na emailovej adrese vo@no-gravity.sk

    Činnosti:

  • monitorovanie zmien metodík a legislatívy súvisiacej implementáciou projektu
  • koordinácia partnerov a aktivít projektu
  • komunikácia s riadiacimi orgánmi Dunajského národného programu, v rámci ktorého sa daný projekt implementuje
  • spracúvanie podkladov pre administráciu projektu podľa požiadaviek a pravidiel programu
  • zabezpečenie dodržiavania opatrení publicity v súlade s pokynmi programu
  • zabezpečenie konzultácií ohľadom oprávneného čerpania výdavkov, postupu realizácie aktivít projektu v súlade s projektom
  • monitoring implementácie projektových aktivít, účasť na pracovných stretnutiach
  • ďalšie činnosti podľa zadania hlavného projektového manažéra s cieľom úspešnej implementácie projektu
  1. Miesto dodania predmetu zákazky
    Oravská 3, 821 09 Bratislava
  2. Rozdelenie predmetu zakázky
    Áno/Nie

     

  3. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
    72224000-I Poradenstvo pri riadení projektov
  4. Rozsah zákazky
    Predpokladaná hodnota zákazky: 45 600,- € bez DPH
  5. Možnosť predloženia variantných riešení
    Verejný obstarávateľ neumožňuje predloženie variantných riešení
  6. Trvanie zmluvy
    Trvanie celej zmluvy je viazané na dĺžku realizácie projektu: 12 mesiacov
  7. Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky alebo odkaz na dokumenty, v ktorých sa uvádzajú
    Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov Dunajského národného programu
    Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu
    Lehota splatnosti faktúry: 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Vzhľadom k tomu, že projekt je financovaný z prostriedkov DNP, môže byť dojednaná dlhšia lehota splatnosti faktúry.
  8. Podmienky účasti záujemcov
    Oprávnenie na poskytovanie uvedenej služby (sken) spolu s cenovou ponukou spracovanou vo forme a rozsahu podľa prílohy č.1 (dostupné po stiahnutí  PDF verzie tejto výzvy)
    Ovládanie anglického jazyka a minimálne 4 jazykov z pokrytej oblasti (slovenský jazyk, nemecký jazyk, chorvátsky jazyk, maďarský jazyk, rumunský jazyk, slovinský jazyk, srbský jazyk a čiernohorský jazyk) – dokladuje čestným vyhlásením, že expertov s danou jazykovou zručnosťou má
    Skúsenosť so softvérom Microsoft Project a ASANA resp. ekvivalent je výhodou – dokladuje čestným vyhlásením
  9. Lehota na predkladanie ponúk
    Do 26.9.2018 do 10.00 hod
  10. Miesto na predloženie ponúk
    Elektronicky na email: vo@no-gravity.sk
    Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku
  11. Kritéria na vyhodnotenie ponúk
    Spôsob na určenie ceny. Verejný obstarávateľ zvolil pre vyhodnotenie predložených ponúk zadávanej zákazky podľa zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní:
    Cena s DPH celkom takto: (vzor cenovej ponuky – príloha č.1 v PDF verzii tejto výzvy)

    V Bratislave dňa 19.9.2018

Osoba zodpovedná za verejné obstarávanie: Mgr. Katarína Bolečková