Verejné obstarávanie: eGUTS/VO/3/18
Názov zakázky: Projektová a komunikačná koordinácia pre project eGUTS
Vybavuje: Mgr. Katarína Bolečková
Dátum zverejnenia: 19.9.2018, Bratislava
Materiály na stiahnutie k predmetnému verejn. obstarávaniu:
Výzva na predkladanie ponúk pre nie bežne dostupné zákazky
- Identifikácia verejného obstarávateľa
Názov: Občianske združenie No Gravity
Adresa: Oravská 3, 821 09 Bratislava
IČO: 30848415
Kontaktná osoba: Katarína Bolečková
Telefón: +421 903 226 772
Elektronická pošta: vo@no-gravity.sk
Internetová adresa: no-gravity.skVerejný obstarávateľ je prijímateľom NFP pre projekt z Interreg Dunajského národného programu (DNP)
Názov projektu: Elektrické, elektronické a zelené mestské dopravné systémy
Akronym projektu: eGUTS
Referenčné číslo projektu: DTP1-1-454-3.1 - Druh zákazky
Zákazka na poskytovanie služieb. Ide o zadávanú zákazku obstarávanú postupom zadávania zákazky podľa § 117 zákona o verejnom obstarávaní - Názov zákazky
Projektová a komunikačná koordinácia pre project eGUTS - Opis predmetu zákazky
Projektová a komunikačná koordinácia pre projekt eGUTS v rámci konzorcia s Joint Secretariat DTP a relevantnými partnermi s cieľom dosiahnutia výstupov a výsledkov projektu eGUTS vrátane podania Final Report. Aplication Form projektu eGUTS je možné vyžiadať na emailovej adrese vo@no-gravity.skČinnosti:
- monitorovanie zmien metodík a legislatívy súvisiacej implementáciou projektu
- koordinácia partnerov a aktivít projektu
- komunikácia s riadiacimi orgánmi Dunajského národného programu, v rámci ktorého sa daný projekt implementuje
- spracúvanie podkladov pre administráciu projektu podľa požiadaviek a pravidiel programu
- zabezpečenie dodržiavania opatrení publicity v súlade s pokynmi programu
- zabezpečenie konzultácií ohľadom oprávneného čerpania výdavkov, postupu realizácie aktivít projektu v súlade s projektom
- monitoring implementácie projektových aktivít, účasť na pracovných stretnutiach
- ďalšie činnosti podľa zadania hlavného projektového manažéra s cieľom úspešnej implementácie projektu
- Miesto dodania predmetu zákazky
Oravská 3, 821 09 Bratislava - Rozdelenie predmetu zakázky
Áno/Nie - Spoločný slovník obstarávania (CPV)
72224000-I Poradenstvo pri riadení projektov - Rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky: 45 600,- € bez DPH - Možnosť predloženia variantných riešení
Verejný obstarávateľ neumožňuje predloženie variantných riešení - Trvanie zmluvy
Trvanie celej zmluvy je viazané na dĺžku realizácie projektu: 12 mesiacov - Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky alebo odkaz na dokumenty, v ktorých sa uvádzajú
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov Dunajského národného programu
Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu
Lehota splatnosti faktúry: 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Vzhľadom k tomu, že projekt je financovaný z prostriedkov DNP, môže byť dojednaná dlhšia lehota splatnosti faktúry. - Podmienky účasti záujemcov
Oprávnenie na poskytovanie uvedenej služby (sken) spolu s cenovou ponukou spracovanou vo forme a rozsahu podľa prílohy č.1 (dostupné po stiahnutí PDF verzie tejto výzvy)
Ovládanie anglického jazyka a minimálne 4 jazykov z pokrytej oblasti (slovenský jazyk, nemecký jazyk, chorvátsky jazyk, maďarský jazyk, rumunský jazyk, slovinský jazyk, srbský jazyk a čiernohorský jazyk) – dokladuje čestným vyhlásením, že expertov s danou jazykovou zručnosťou má
Skúsenosť so softvérom Microsoft Project a ASANA resp. ekvivalent je výhodou – dokladuje čestným vyhlásením - Lehota na predkladanie ponúk
Do 26.9.2018 do 10.00 hod - Miesto na predloženie ponúk
Elektronicky na email: vo@no-gravity.sk
Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku - Kritéria na vyhodnotenie ponúk
Spôsob na určenie ceny. Verejný obstarávateľ zvolil pre vyhodnotenie predložených ponúk zadávanej zákazky podľa zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní:
Cena s DPH celkom takto: (vzor cenovej ponuky – príloha č.1 v PDF verzii tejto výzvy)V Bratislave dňa 19.9.2018
Osoba zodpovedná za verejné obstarávanie: Mgr. Katarína Bolečková