Verejné obstarávanie: eGUTS/VO/2/19
Názov zakázky: Dodanie modulu iOS a GPS
Vybavuje: Mgr. Katarína Bolečková
Dátum zverejnenia: 6.3.2019, Bratislava
Materiály na stiahnutie k predmetnému verejn. obstarávaniu:
Výzva na predkladanie ponúk pre nie bežne dostupné zákazky
- Identifikácia verejného obstarávateľa
Názov: Občianske združenie No Gravity
Adresa: Oravská 3, 821 09 Bratislava
IČO: 30848415
Kontaktná osoba: Katarína Bolečková
Telefón: +421 903 226 772
Elektronická pošta: vo@no-gravity.sk
Internetová adresa: no-gravity.skVerejný obstarávateľ je prijímateľom NFP pre projekt z Interreg Dunajského národného programu (DNP)
Názov projektu: Elektrické, elektronické a zelené mestské dopravné systémy
Akronym projektu: eGUTS
Referenčné číslo projektu: DTP1-1-454-3.1 - Druh zákazky
Dodanie modulu iOS a GPS - Názov zákazky
Dodanie modulu iOS a GPS - Opis predmetu zákazky
1a/ Dodanie iOS modulu
2b/ Dodanie GPS moduluŠpecifikácia predmetu zákazky: viď príloha
Spoločnosť predkladá ponuku na oba moduly nedeliteľne.
Dátum dodania predmetu zákazky: do 60 dní od podpisu Zmluvy - Miesto dodania predmetu zákazky
Oravská 3, 821 09 Bratislava - Rozdelenie predmetu zakázky
Áno/Nie - Spoločný slovník obstarávania (CPV)
38112100 – 4 Globálne navigačné a polohovacie systémy
(GPS alebo ekvivalent) - Rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky: 24 167,- € bez DPH - Možnosť predloženia variantných riešení
Verejný obstarávateľ neumožňuje predloženie variantných riešení - Trvanie zmluvy
Trvanie celej zmluvy je viazané na dĺžku realizácie projektu: 4 mesiace - Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky alebo odkaz na dokumenty, v ktorých sa uvádzajú
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov Dunajského národného programu
Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu
Lehota splatnosti faktúry: 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Vzhľadom k tomu, že projekt je financovaný z prostriedkov DNP, môže byť dojednaná dlhšia lehota splatnosti faktúry. - Podmienky účasti záujemcov
Oprávnenie na poskytovanie uvedenej služby (orsr, živn. oprávnenie alebo obdobný dokument) – posiela sa elektronická kópia (sken) spolu s cenovou ponukou spracovanou vo forme a rozsahu podľa prílohy č.1 - Lehota na predkladanie ponúk
Do 22.3.2019 vrátane - Miesto na predloženie ponúk
Elektronicky na email: vo@no-gravity.sk
Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku - Kritéria na vyhodnotenie ponúk
Spôsob na určenie ceny. Verejný obstarávateľ zvolil pre vyhodnotenie predložených ponúk zadávanej zákazky podľa zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní:
Cena s DPH celkom takto: (vzor cenovej ponuky – príloha č.1 v PDF verzii tejto výzvy). V prípade, že predkladateľ ponuky nie je platcom DPH, jasne to v ponuke uvedie.