Verejné obstarávanie: eGUTS/VO/3/19

Názov zakázky: Nabíjacia stanica pre elektrické vozidlá a požičovňa bicyklov pre projekt eGUTS
Vybavuje: Mgr. Katarína Bolečková
Dátum zverejnenia: 7.6.2019, Bratislava

Materiály na stiahnutie k predmetnému verejn. obstarávaniu:

Vyzva na predlozenie ponuk eGuts_VO_3-2019

Priloha c1 – Cenova ponuka

Výzva na predkladanie ponúk pre nie bežne dostupné zákazky
  • Identifikácia verejného obstarávateľa
    Názov: Občianske združenie No Gravity
    Adresa: Oravská 3, 821 09 Bratislava
    IČO: 30848415
    Kontaktná osoba: Katarína Bolečková
    Telefón: +421 903 226 772
    Elektronická pošta: vo@no-gravity.sk
    Internetová adresa: no-gravity.sk

    Verejný obstarávateľ je prijímateľom NFP pre projekt z Interreg Dunajského národného programu (DNP)
    Názov projektu: Elektrické, elektronické a zelené mestské dopravné systémy
    Akronym projektu: eGUTS
    Referenčné číslo projektu: DTP1-1-454-3.1

  • Druh zákazky

    Dodanie tovaru: „ Nabíjacia stanica pre elektrické vozidlá a požičovňa bicyklov pre projekt eGUTS“

  • Názov zákazky
    Nabíjacia stanica pre elektrické vozidlá a požičovňa bicyklov pre projekt eGUTS

     

  • Opis predmetu zákazky
    1. Dodanie a inštalácia elektrickej nabíjacej stanice v meste Senec

    Počet: 1 ks

    Technická špecifikácia:

    • Nabíjanie elektrických vozidiel

    Nabíjanie cez2x22kW typ 2. úroveň nabíjania

    Inteligentné nabíjanie

    Nabíjanie cez RFID alebo identifikácia cez aplikáciu

    GSM modul

    Offline mód

    • Nabíjanie elektrobicyklov a smart telefónov

    8 zásuviek typ schuco 230V

    Monitorovanie spotreby

    Monitorovanie využitia zásuvky

    Dotyková obrazovka, uhlopriečka min. 15´´

    +  Asistencia pri získavaní povolení na umiestnenie nabíjacej stanice

  1. Dodávka elektrických bicyklov s inteligentnými zámkami

Počet: 8 ks

Technická špecifikácia:

  • Elektrobicykel

 

Názov komponentu

Opis

Rám

Zliatinový s centrálnym motorom, 28″

Závesná vidlica

Zliatinová

Hlava

polointegrovaná, oceľová

Predná prehadzovačka

1 -3

Predné ozubené koleso

Zliatinové

Zadná prehadzovačka

6 – 8

Batéria

36V 13AH     

Rozmer kolies

28″

Ovládač

Áno

  • Inteligentný zámok

 

Vonkajšie rozmery: 196*150*65 mm (+/- 10 mm)

Váha: 1 – 1.6KG

Materiál: 10 mm oceľ pokrytá hliníkovou zliatinou

Metóda odomykania: GPRS, GPS alebo Bluetooth 

Metóda zamykania: Manuálne

Batéria:  6000maH/ 8000mAh s externým solárnym nabíjaním

Výkon : 2-3mA

Prenos dát / Identifikácia: cez SIM kartu umiestnenú v inteligentom zámku, ktorá podporuje GPRS

 

Hlavné funkcie inteligentného zámku:

Inteligentný telefón dokáže naskenovať QR kód umiestnený na zámku alebo bicykli,

Možnosť upload-u identifikačného čísla inteligentného zámku na server,

Odomykanie zámku – cez GPRS a/alebo Bluetooth spojenie,

Presná lokalizácia cez GPS, odosielanie real time informácií o stave inteligentného zámku,

Spojenie cez GSM komunikačnú sieť.

 

Dátum dodania predmetu zákazky: do 40 dní od podpisu Zmluvy.

  1. Miesto dodania predmetu zákazky
    Oravská 3, 821 09 Bratislava
  2. Rozdelenie predmetu zakázky
    Áno/Nie
  3. Spoločný slovník obstarávania (CPV)

    34400000-1 Motocykle, bicykle a bočné prívesné vozíky
    31156000-4 Zdroje nepretržitého/prerušovaného napájania

  4. Rozsah zákazky
    Predpokladaná hodnota zákazky: 41 350,- € bez DPH
  5. Možnosť predloženia variantných riešení
    Verejný obstarávateľ neumožňuje predloženie variantných riešení
  6. Trvanie zmluvy
    Trvanie celej zmluvy je viazané na dĺžku realizácie projektu: 3 mesiace
  7. Hlavné podmienky financovania a platobné podmienky alebo odkaz na dokumenty, v ktorých sa uvádzajú
    Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov Dunajského národného programu
    Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu
    Lehota splatnosti faktúry: 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Vzhľadom k tomu, že projekt je financovaný z prostriedkov DNP, môže byť dojednaná dlhšia lehota splatnosti faktúry.
  8. Podmienky účasti záujemcov

    Oprávnenie na poskytovanie uvedenej služby (orsr, živn. oprávnenie alebo obdobný dokument) – posiela sa elektronická kópia (sken) spolu s cenovou ponukou spracovanou vo forme a rozsahu podľa prílohy č.1

  9. Lehota na predkladanie ponúk
    Do 20.6.2019 (vrátane)
  10. Miesto na predloženie ponúk
    Elektronicky na email: vo@no-gravity.sk
    Ponuky sa predkladajú v slovenskom jazyku
  11. Kritéria na vyhodnotenie ponúk
    Spôsob na určenie ceny. Verejný obstarávateľ zvolil pre vyhodnotenie predložených ponúk zadávanej zákazky podľa zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní:
    Cena s DPH celkom takto: (vzor cenovej ponuky – príloha č.1 v PDF verzii tejto výzvy)
    V prípade, že predkladateľ ponuky nie je platcom DPH, jasne to v ponuke uvedie.

    Neoddeliteľnou súčasťou ponuky musí byť aj technická špecifikácia a identifikácia komponentov predloženej ponuky, bez tejto časti bude ponuka nevyhodnotená.

 

V Bratislave dňa 7.6.2019

Osoba zodpovedná za verejné obstarávanie: Mgr. Katarína Bolečková